Free delivery on purchase over 2500 CZK

Obchodní Podmínky

Obchodní Podmínky

 

Doporučujeme si přečíst následující obchodní podmínky před použitím našeho internetového obchodu. Pokračováním v nakupování na našem online obchodě Pantoneclo potvrzujete a souhlasíte se všemi těmito obchodními podmínkami. Pantoneclo si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit. Veškeré změny jsou právně závazné pro zákazníky a pro Pantoneclo, proto doporučujeme pravidelně kontrolovat podmínky smlouvy.

 

Obchodní Podmínky

 

Obchodní podmínky internetového obchodu www.pantoneclo.cz jsou založeny na ustanoveních Zákona o ochraně spotřebitele, Zákona o ochraně osobních údajů, Zákona o elektronických komunikacích a doporučeních Hospodářské komory a průmyslu, stejně jako na mezinárodních e-commerce standardech.

 

Tyto obchodní podmínky prodeje stanovují práva a povinnosti kupujících a návštěvníků webové stránky www.pantoneclo.cz (dále jen "Uživatel") při objednávání produktů dostupných na webu, jakož i obchodní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem.

 

Celý obsah webové stránky, bez ohledu na formát (text, obrázky, filmy, zvuky, atd.), je chráněn autorským právem. Obsah nesmí být použit pro jiné účely než pro prohlížení webu, provádění nákupů a komunikaci s Uživatel, pokud to není výslovně povoleno písemně Poskytovatelem ("Pantoneclo"). V případě jakéhokoli zneužití nebo neoprávněného použití jednotlivých obsahů bude Poskytovatel chránit své zájmy právními prostředky.

 

Důležité Právní Upozornění

 

Toto jsou právní podmínky, za kterých my ("Pantoneclo") dodáváme produkty uvedené na naší webové stránce www.pantoneclo.cz. Používáním našeho webu souhlasíte s těmito podmínkami, stejně jako s naším prohlášením o ochraně soukromí a podmínkami použití, bez ohledu na to, zda se rozhodnete u nás zaregistrovat.

 

Online obchod Pantoneclo je řízen společností: Matrix Design D.O.O. IČO: 8878153000 DIČ: 66403618 VAT OSS číslo: SI66403618 Sídlo: Pokopališka 4, 3000 Celje, Slovinsko.

 

Kupující je vázán platnými obchodními podmínkami v době nákupu (online objednávka). Při objednání je uživatel upozorněn na obchodní podmínky smlouvy a potvrzuje, že je seznámen s těmito podmínkami tím, že uskuteční objednávku.

 

Status Kupujícího

 

Produkty od nás můžete zakoupit pouze pokud:

1. Jste právně způsobilí uzavřít závaznou smlouvu s námi (například v České republice musíte být alespoň 18 let);

2. Jste autorizovaným uživatelem kreditní nebo debetní karty nebo platebního účtu (např. Paypal, Stripe, jiné debetní, kreditní nebo MasterCard), které používáte k platbě za svou objednávku;

3. Jste rezidentem země, do které provádíme dodávky.

 

Ochrana Osobních Údajů

 

Pantoneclo se zavazuje trvale chránit všechna osobní data uživatele v souladu s nařízením (EU) 2016/679 Evropského parlamentu a Rady ze dne 27. dubna 2016 a ZVOP-1. Uživatel musí správně a pravdivě poskytnout své osobní údaje a informovat Pantoneclo o jakýchkoli změnách. Přijetím těchto podmínek uživatel potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou správné.

 

Použití Osobních Informací

 

1. Vaše osobní údaje používáme k zpracování vašich objednávek a jejich doručení na vámi preferovanou adresu. To zahrnuje komunikaci s vámi o stavu vaší objednávky a poskytování potřebných aktualizací.

2. Můžeme použít vaše osobní údaje k odpovědi na vaše dotazy, poskytnutí zákaznické podpory a řešení jakýchkoli problémů, které můžete mít s našimi produkty nebo službami.

3. S vaším souhlasem vám můžeme zasílat propagační e-maily nebo newslettery o našich produktech, speciálních nabídkách, opuštěných nákupních košíkách nebo nadcházejících akcích. Můžete se kdykoli odhlásit z těchto komunikací podle pokynů pro odhlášení obsažených v e-mailech nebo nás kontaktovat přímo.

4. Můžeme použít a zveřejnit vaše osobní údaje k tomu, abychom dodrželi platné zákony, předpisy, právní procesy nebo vykonatelné vládní požadavky. To zahrnuje ochranu našich práv, soukromí, bezpečnosti a majetku, stejně jako práv našich zákazníků a veřejnosti.

 

Jak je Smlouva Uzavřena Mezi Spotřebitelem a Pantoneclo

 

1. Jakmile dokončíte svou objednávku, měli byste obdržet e-mail potvrzující, že jsme vaši objednávku přijali (prosíme kontaktujte nás, pokud tento e-mail neobdržíte). Upozorňujeme, že to neznamená, že vaše objednávka byla přijata. Všechny objednávky jsou závislé na dostupnosti a na našich podmínkách přijetí (což můžeme odmítnout z jakéhokoli důvodu).

2. Po odeslání objednávky, buď při platbě předem kreditní nebo debetní kartou nebo na dobírku, je produkt zpracováván a připravován k odeslání, přičemž mezi námi dojde k uzavření smlouvy ("Smlouva").

3. Jakmile objednávku zadáte, začneme ji zpracovávat, což znamená, že ji nebudete moci změnit před dodáním, ale můžete vrátit produkty podle našeho Zásad vracení zboží.

4. Občas můžeme provádět drobné změny produktu, abychom reflektovali změny v relevantních zákonech a regulačních požadavcích.

5. Tyto obchodní podmínky a jakákoli smlouva mezi námi jsou pouze v anglickém jazyce. Upozorňujeme, že nemusíme nutně uchovávat kopii vaší smlouvy. Doporučujeme si uchovat kopii těchto podmínek a vaší objednávky pro budoucí účely.

 

Ceny a Daně

 

Všechny ceny jsou uvedeny v EUR, kromě PLN pro Polsko, BGN pro Bulharsko, CZK pro Českou republiku, HUF pro Maďarsko a RON pro Rumunsko, a zahrnují daň z přidané hodnoty (specifickou pro danou zemi). Ceny nezahrnují náklady na doručení, které jsou uvedeny v konečné hodnotě objednávky před potvrzením objednávky elektronicky.

 

Pantoneclo nabízí následující způsoby platby:

•            Kreditní karta, Debetní karta, Mastercard

•            Platba na dobírku

Platba prostřednictvím našeho platebního systému je bezpečná, protože splňuje bezpečnostní standardy s SSL certifikátem. Všechny produkty jsou originální. Veškeré propagační nabídky platí do konce akce nebo do vyčerpání zásob.

 

Umístění objednávky

 

Objednávky lze zadávat na www.pantoneclo.cz 24 hodin denně, každý den v roce. Spotřebitel si vybírá a objednává produkty v online obchodě, které jsou klasifikovány do kategorií. Objednávání v našem online obchodě je snadné a bezpečné. 

Nákup v online obchodě Pantoneclo probíhá v pěti krocích: 

1. Vyberte produkt nebo produkty a přidejte je do košíku 

2. Zkontrolujte košík 

3. Zadejte své údaje pro účet a doručení 

4. Zvolte metodu doručení a platby 

5. Potvrďte objednávku 

Vaše objednávka bude následně odeslána co nejdříve. Po odeslání objednávky obdrží kupující e-mailovou notifikaci o přijetí objednávky. Tento e-mail obsahuje seznam produktů a množství vybraných kupujícím. V případě jakýchkoli změn v objednávce nebo zrušení objednávky musí kupující informovat poskytovatele e-mailem na adresu [email protected], přičemž musí uvést číslo objednávky, které je součástí potvrzovacího e-mailu o nákupu.

 

Doručení

 

1. Objednávka bude splněna k datu doručení uvedenému v potvrzení o odeslání. V každém případě bude doručení provedeno nejpozději do 10 dnů od uzavření smlouvy. 

2. Pokud nebude nikdo přítomen na adrese zákazníka k převzetí objednávky a produkty nelze vložit do schránky nebo nechat na bezpečném místě, po dvou neúspěšných pokusech můžeme smlouvu ukončit. 

3. Doručení vaší objednávky bude dokončeno, jakmile doručíme produkty na vámi poskytnutou adresu, a od tohoto okamžiku budou produkty vaší odpovědností. 

4. Zákazník se stane vlastníkem produktů, jakmile obdržíme plnou platbu. 

5. Obrázky produktů na našich stránkách a v našich dalších reklamních materiálech slouží pouze k ilustraci. Vaše produkty se mohou od těchto obrázků mírně lišit. I když jsme se snažili zobrazit a tisknout barvy produktů co nejpřesněji, nemůžeme zaručit, že zobrazení barev na vašem počítači nebo obrázky v našich reklamních materiálech přesně odrážejí barvy produktů, které vám budou doručeny. 

6. Pracovní dny nezahrnují soboty, neděle a státní svátky. 

7. Pokud chcete napadnout doručení vaší objednávky, máte 14 dní od aktualizace stavu sledování vaší objednávky přepravcem jako "doručeno" (tj. aktualizováno jako doručeno na adresu uvedenou v potvrzení o odeslání). Vyhrazujeme si právo požadovat důkazy před vydáním jakéhokoli vrácení ceny zaplacené a/nebo jakýchkoli souvisejících nákladů na doručení.

 

Zrušení objednávky

 

Když spotřebitel zadá objednávku, obdrží e-mail potvrzující přijetí objednávky. Spotřebitel má právo zrušit objednávku před obdržením e-mailové notifikace od poskytovatele, že zásilka bude předána poště. Po tomto datu není možné objednávku zrušit. 

Smlouva nebo objednávka je zaslána na e-mailovou adresu zadanou kupujícím při zadávání objednávky. Online obchod Pantoneclo poskytuje technická opatření k identifikaci a opravě chyb před zadáním objednávky upozorněním kupujícího, pokud nevyplní všechny požadované položky. Před dokončením objednávky je k dispozici souhrn, který kupující může zkontrolovat a upravit zadané údaje. V případě nesprávného zadání může kupující opravit chyby v nákupním košíku. Pokud si přejete objednávku zrušit před jejím odesláním, musíte nás informovat e-mailem na adresu [email protected]. Žádost o zrušení musí obsahovat jméno a příjmení uživatele a číslo objednávky.

 

Vrácení zboží

 

1. Podrobnosti o procesu vrácení naleznete v naší zásadě vrácení a refundace. 

2. Pokud se rozhodnete vrátit produkty jinou metodou než prostřednictvím našich určených přepravců, zůstáváte zodpovědní za produkty, včetně případné ztráty nebo poškození, dokud je neobdržíme. 

3. Pokud máme podezření na podvodnou aktivitu, včetně, ale ne pouze na situace, kdy existují podezřelé nároky týkající se neobdržených objednávek, vrácených položek po použití nebo nošení, vrácených položek, které neodpovídají objednávce, nebo poskytnutí nepravdivých důkazů o vrácení, vyhrazujeme si právo zadržet refundace a zablokovat váš účet (a jakékoli související účty) pro zadávání budoucích objednávek. Pokud k tomu dojde a vy se domníváte, že jsme udělali chybu, prosím kontaktujte nás a my se s vámi podrobněji dohodneme.

 

Vadné produkty

 

1. Pokud jste spotřebitel, jsme právně povinni dodávat produkty, které odpovídají smlouvě. Nic v těchto podmínkách neovlivní vaše právní práva ve vztahu k produktům, které jsou vadné nebo poškozené. 

2. Pokud se domníváte, že jakýkoli produkt, který jsme dodali, je vadný nebo nesprávně popsán, prosím informujte nás pomocí poskytnutých kontaktních údajů. 

3. Pokud zjistíte, že váš produkt je vadný po 14 dnech, vyhrazujeme si právo požadovat důkazy, jako jsou obrázky vady, před vydáním jakéhokoli vrácení ceny zaplacené a/nebo jakýchkoli souvisejících nákladů na doručení.

 

Odpovědnost zákazníka

 

1. Zákazník musí ověřit správnost fakturačních údajů a informovat Pantoneclo o jakýchkoli chybách do sedmi (7) dnů od přijetí. Pozdější reklamace budou zohledněny, ale nemusí být uznány. 

2. Pantoneclo nenese odpovědnost za poplatky spojené se změnami v kurzech měn, příplatky stanovenými vaší bankou nebo jakékoli dodatečné poplatky za transakce v cizí měně, které si účtuje vydavatel karty, pokud EUR není měnou, ve které vydavatel kreditní karty vystavuje faktury.

 

Odpovědnost Pantoneclo

 

1. Pokud nesplníme tyto podmínky, jsme odpovědní za ztrátu nebo poškození, které utrpíte, pokud je to předvídatelný výsledek našeho porušení nebo našeho selhání používat přiměřenou péči a dovednosti. Nejsme odpovědní za žádnou ztrátu nebo poškození, které není předvídatelné. Ztráta nebo poškození je předvídatelné, pokud je zřejmé, že k tomu dojde, nebo pokud jsme v době uzavření smlouvy oba věděli, že by to mohlo nastat. 

2. Produkty dodáváme pouze pro domácí a soukromé použití. Pokud produkty používáte pro jakýkoli komerční, obchodní nebo opětovný prodejní účel, nebudeme vůči vám mít žádnou odpovědnost za ztrátu zisku, ztrátu podnikání, ztrátu očekávaných úspor, přerušení podnikání nebo ztrátu obchodní příležitosti. 

3. Neomezeně vylučujeme odpovědnost za smrt nebo osobní zranění způsobené naší nedbalostí, podvodem nebo podvodným uvedením, nebo jakoukoli záležitostí, za kterou nemůžeme vyloučit nebo omezit naši odpovědnost podle jakéhokoli platného zákona.

 

Naše právo zrušit smlouvu

 

Pantoneclo může kdykoli ukončit smlouvu tím, že vás o tom písemně informuje, pokud:

1. Neposkytujete nám v přiměřené lhůtě informace, které jsou nezbytné pro dodání produktů;

2. Neposkytnete nám v přiměřené lhůtě možnost doručit vám produkty;

3. Pokud smlouvu ukončíme v některé z výše uvedených situací, vrátíme vám jakoukoli částku, kterou jste zaplatili předem za produkty, které jsme nedodali, ale můžeme vám odečíst nebo účtovat přiměřenou kompenzaci za náklady, které jsme v důsledku vašeho porušení smlouvy vynaložili.

 

Řešení reklamací

 

Kupující může podat stížnost e-mailem na adresu [email protected]. Řízení reklamací je důvěrné. V případě jakéhokoli porušení se budeme řídit ustanoveními zákona ZVPot-1. Pokud zjistíte možné porušení, budeme vaši reklamaci řešit v přiměřené lhůtě od okamžiku, kdy nás informujete, a to maximálně do 30 dnů. Pantoneclo potvrdí přijetí reklamace do pěti pracovních dnů a do osmi pracovních dnů informuje kupujícího o postupu řízení. Pantoneclo vynaloží veškeré úsilí, aby vyřešilo jakékoli spory smírně. Pokud se nepodaří dosáhnout smírného řešení, příslušný soud v Ljubljaně bude mít pravomoc rozhodnout o jakémkoli sporu mezi Pantoneclo a kupujícím. Na všechny vztahy, práva a povinnosti, které nejsou upraveny těmito obchodními podmínkami, se použijí ustanovení Občanského zákoníku, zákona o ochraně spotřebitele a další relevantní legislativa České republiky.

 

Další důležitá ustanovení

 

1. Nic v těchto obchodních podmínkách neovlivní vaše práva jako spotřebitele podle platného práva v jurisdikci, ve které máte místo pobytu.

2. Pokud se s vámi budeme muset kontaktovat, učiníme tak písemně nebo telefonicky, pomocí kontaktních údajů, které jste nám poskytli při zadávání objednávky. Když v těchto obchodních podmínkách odkazujeme na „písemně“, zahrnuje to e-mail a SMS.

3. Tyto obchodní podmínky můžeme čas od času změnit. Obchodní podmínky, které se vztahují na vaši smlouvu, budou ty, které budou zobrazeny na našich stránkách při zadávání objednávky.

4. Můžeme převést naše práva a povinnosti podle smlouvy na jinou organizaci. Informujeme vás písemně, pokud k tomu dojde, a zajistíme, že převod neovlivní vaše práva podle smlouvy.

5. Svá práva nebo povinnosti podle těchto podmínek můžete převést na jinou osobu pouze se souhlasem písemně.

6. Smlouva je mezi vámi a námi. Nikdo jiný nemá žádná práva k vymáhání jakýchkoli podmínek této smlouvy.

7. Každý odstavec těchto obchodních podmínek funguje samostatně. Pokud jakýkoli soud nebo příslušný orgán rozhodne, že některý z nich je nezákonný nebo nevynutitelný, zbývající odstavce zůstanou v plné platnosti.

8. Pokud nebudeme důsledně vymáhat splnění vašich povinností podle těchto obchodních podmínek, nebo pokud nebudeme uplatňovat naše práva vůči vám, nebo pokud s tím budeme zpožděni, neznamená to, že jsme se vzdali našich práv vůči vám a neznamená to, že se nemusíte těmito povinnostmi řídit. Pokud se rozhodneme vzdát se vašeho porušení, učiníme tak pouze písemně, a to neznamená, že bychom se automaticky vzdali jakéhokoli pozdějšího porušení z vaší strany.

9. Upozorňujeme, že tyto obchodní podmínky se řídí právem České republiky. Pokud jste spotřebitel, znamená to, že smlouva na nákup produktů a jakýkoli spor nebo nárok, který vznikne v souvislosti s touto smlouvou, se řídí právem České republiky.

10. Pokud jde o jakýkoli spor nebo nárok týkající se smlouvy, pokud jste spotřebitel, souhlasíte obě strany s výlučnou jurisdikcí soudů, ale nic v tomto ustanovení neomezuje vaše zákonné právo podat žalobu proti nám nebo požadovat, aby řízení probíhalo v zemi, ve které máte své obvyklé místo pobytu.

 

Platné právo

 

Tyto obchodní podmínky se řídí právem České republiky. Příslušným soudem pro spory vyplývající z této smlouvy jsou soudy v České republice. Pantoneclo neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako příslušného podle zákona pro řešení spotřebitelského sporu podaného spotřebitelem podle zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Neplatnost jakéhokoli obecného ustanovení neovlivní platnost ostatních podmínek.

PANTONECLO © All rights reserved, all data are protected by the EU intellectual property.